יצירת קשר077-4604410  

ניהול מועדון לקוחות

מועדון הלקוחות של המילניום החדש

כולנו זוכרים את תחילת המילניום ואת את עננת באג 2000 שריחפה מעל ראשנו, כאילו זה קרה רק אתמול. בדיוק כפי שנפרדנו לשלום מהעידן הקודם וקיבלנו את פניהן של שנות האלפיים, כך גם בעלי העסקים המודרניים מתבקשים להיפרד ממועדון הלקוחות המיושן שליווה אותם עד כה, ולקבל בברכה את החידושים והשינויים בתחום.

שהרי בניגוד לבאג 2000, שאיים להחריב את כל ספקי החומרה והתוכנה ברחבי העולם, העידן החדש שנחת עלינו הביא עמו בשורות חיוביות לעולם העסקים, ואף פיתח את היכולת שלנו לנהל אינטרקציה ישירה עם לקוחותינו. כדי להפיג חששות מיותרים וכדי לרדת לשורשו של המונח המורכב והמשונה הזה- 'מועדון לקוחות וירטואלי', הכנו עבורכם את המאמר הבא.

שירות לקוחות מוצלח

זה לא סוד שהבסיס להגדלת מעגל הרווחים של החברה הוא באמצעות שימור הלקוחות הקיימים, שכן הרבה יותר משתלם לתחזק לקוח שכבר חיזרתם אחריו בעבר, מאשר להשקיע מאמצים בחיזור אחר לקוחות פוטנציאליים. זו בדיוק ההבנה העומדת בבסיסו של מועדון הלקוחות הוירטואלי, אשר דוגל בתחזוק מערכות יחסים ממשיות בין בעל העסק לבין קהל הלקוחות.

גם מי שנהג עד היום לתחזק מערכת יחסים דומה עם לקוחותיו, בוודאי שם לב כיצד בעידן האינטרנט, מערכת היחסים הזו הפכה להיות הרבה יותר חמקמקה, כאשר בכל אתר ובכל פינה אורב מתחרה המאיים לפתות את הלקוח אליו. תופעת התחרותיות חייבה את בעלי העסקים לחשוב קדימה ולהשקיע בטיפוח מערכת היחסים הזו על מנת לחזק את נאמנותו של הלקוח הקיים, כדי שזה לא יזלוג חלילה הישר לידיו של המתחרה. אלא שעידן האינטרנט הביא לנו לא רק תחרות מאיימת והציב בפנינו אתגר גדול, אלא בד בבד הוא גם העמיד בפנינו כלים שיאפשרו לנו לחזק בצורה נבונה את הקשרים עם הלקוחות.

מהו מועדון לקוחות וירטואלי?

מועדון לקוחות וירטואלי נשמע כמו קונספט מופשט וערטילאי, שכן הוא שונה בתכליתו ממועדון לקוחות רגיל, המצריך מפגש פיזי בין הלקוח לבין בעל העסק כדי ליצור את החיבור המתבקש, או לחילופין הרשמה בדואר. בעידן של היום כל אחד יכול להירשם למועדון הלקוחות באמצעות הרשמה קצרה בניוזלטר, באתר של בעל העסק ואפילו בעמוד הפייסבוק שלו.

לאחר הזנת הפרטים, הלקוח הפוטנציאלי מקבל גישה משלו לאזור המיועד לחברים בלבד, בין אם הוא ביצע בפועל רכישה או לא. הזנת הפרטים הזו, מאפשרת לבעל העסק לא רק להפיץ בהסכמה תכנים הקשורים ישירות בעסק ובכך להגדיל את מעגל החשיפה, אלא לקבל מידע אמין ופילוח מדוייק אודות לקוחות פוטנציאליים שבחרו בהרשמה.

חיזוק הנאמנות מול הלקוח

מועדון הלקוחות הוירטואלי מאפשר לבעל העסק לא רק להכיר באופן נתוני את לקוחותיו הפוטנציאלים, אלא גם ללמוד אותם בצורה מעמיקה יותר, באמצעות הכרת העדפותיהם וסלידותיהם- מידע יקר שיכול לסייע משמעותית במינוף העסק. כיצד עושים זאת? בקלות! באמצעות תקשורת ישירה, הפצת שאלונים וקבלת משוב מהלקוחות. אחד היתרונות הגדולים של העידן הוירטואלי הוא שללקוח יש גישה חופשית לבעל העסק, והוא רשאי להביע את דעתו בפורמט ישיר.

כדי לנצל בצורה חכמה את הפוטנציאל האדיר הגלום במועדון לקוחות שכזה, חשוב מפעם לפעם לערוך מבצעי נאמנות ולהעניק לחברים במועדון הלקוחות צ'ופרים שייחודיים רק להם. זה יכול להתבטא באמצעות דיל חד פעמי שתקף רק לחברי מועדון או קופונים שחברים במועדון יכולים להדפיס כדי לנצל להנאתם. זה בדיוק הערך המוסף הדרוש לעתים כדי להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח קיים- ונאמן.

דיוור ישיר ואפקטיבי

עד כה נשמע טוב? זה עוד לא הכל. מועדון לקוחות וירטואלי מאפשר לבעלי העסק להיפרד לשלום מהניירת המיותרת שמביאה לרוב ליותר בלבול מאשר תועלת. הרי אם כל המידע הנוגע למאגר הלקוחות זמין לבעל העסק באינטרנט, יהיה טבעי לנהל גם את ערוצי התקשורת מולם אונליין. באמצעות מועדון הלקוחות הוירטואלי תוכלו להפיץ מידע חשוב ללקוחותיכם באמצעות המייל ובאמצעות הודעות טקסט המוניות. כמו כן, מועדון הלקוחות מעניק לבעלי העסק את הבחירה האם לשלוח מיילים ותכנים בתפוצה רחבה או לפי קבוצות מיקוד ספציפיות.


מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > מגזין > ניהול מועדון לקוחות
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

URL מקדמים אותך למעלה!



מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

תגיות

איש מכירות , מיתוג לעסק , פרסום באינטרנט , פייסבוק , קידום עסקים באינטרנט , קידום עסקים , קידום העסק באינטרנט ,

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...