יצירת קשר077-4604410  

ניהול יחסי ציבור באינטרנט

איך לייצר אמון בין הלקוח לבין העסק

אילו נקביל בין קשר שנרקם בין הלקוח ובין העסק, לבין מערכת יחסים רומנטית, אז הלקוח ללא ספק ממלא את משבצת בן הזוג החששן, ולעתים אפילו החשדן. מדובר בטיפוס שלא מקבל שום דבר שנאמר לו בתור עובדה מוגמרת אלא אם כן הוא בדק ואישש זאת בעצמו באמצעות האינטרנט.

כדי להסיר דאגה מלבו של הלקוח, זהו תפקידנו כבעלי העסק לוודא שבאינטרנט ניתן יהיה למצוא די חומר אודותינו, במטרה להתחיל לבנות את יסודות מערכת היחסים השברירה הזו. העובדות בשטח מצביעות על כך שכל לקוח נוהג לחפש מידע אודות בעל העסק החדש במנועי החיפוש, בטרם הוא מסכים ליצור עמו קשר ממשי או לרכוש את מוצריו/ שירותיו.

מתברר כי המידע שניתן לאתר כיום באינטרנט, מלבד היותו אינפורמטיבי, יכול גם לשפר את אמינותו של בעל העסק בעיניי הלקוח ואף לחרוץ גורלות באשר להמשך עתידם המשותף.

לייצר אמון בין הלקוח לבין העסק

כפי שניתן להבין, לא די באתר האינטרנט בלבד כדי לייצר את האמון הנדרש בין הלקוח לבין העסק, בייחוד אם הוא חדש. יש צורך להקים מערך שלם של אינפורמציה, אשר יופץ ברחבי הרשת, ויהיה נגיש בפני הלקוח הסקרן.

הבעיה היא שבעלי עסקים רבים לוקחים את היעד הזה בצורה מוחשית מדי, וכתוצאה מכך הם יורים לכל עבר כדורי סרק של מידע ואזכורים, היוצרים תחושת מחנק, או בעגה מקצועית- ספאם. אז לא. עלינו לשאוף לא רק ליצור רשת של אינפורמציה, אלא ליצור רשת איכותית, שכן המטרה היא שיכירו בכם בתור עסק בעל מוניטין מצויין.

הרי ברור לנו ששום עסק קטן לא שש לשפוך תקציבים על שירותי יחסי ציבור מקצועיים, אך חשוב להבין כי מערך מהסוג שהזכרנו לא נבנה תוך יום, אלא דורש השקעה משמעותית ובעיקר הבנה בעולם הוירטואלי. בעלי עסק טרודים בדרך כלל בנושאים אחרים העומדים על סדר יומם ומציפים את זמנם, ולכן לא סביר שיהיה להם מספיק פנאי לתחזק את נוכחותם הויראלית, גם אם ירצו בכך.

יחסי ציבור באינטרנט - עבודה לבעלי ניסיון בלבד!

כאן בדיוק נכנס לפעולה משרד יחסי הציבור. בשלב הראשוני, המשרד יבצע אפיון של העסק במטרה להפיץ תכנים בערוצים הנכונים, שכן בדיוק כפי שבעל העסק אמור לפנות לקהל יעד מסויים, כך גם האפיון נועד לשרת אותו בצורה מדוייקת וקולעת למטרה. רק בתום ביצוע ניתוח מעמיק ובניית אסטרטגיית העבודה, ניתן יהיה לגשת לפעולה.

בשלב השני, תתחיל העבודה המעשית - משרד יחסי הציבור ידע לשלב נכונה את שם העסק והשירותים המוצעים בו באתרי מידע מקצועיים, אתרי מאמרים, פורומים מקצועיים ובכל ערוץ אחר שימצא לנכון. אלא שחוץ מפרסום ישיר של העסק ושירותיו, קיימת גם שאיפה ליצור עולם תוכן עשיר המקושר עם העסק, יעד שניתן להשיג באמצעות הפצת מאמרים וטקסטים הקשורים בנישה הרלוונטית, כמו גם באמצעות שיתוף פעולה עם בלוגרים אשר גם הם משתייכים לתחום.

כמה זה יעלה לי?

בשלב הזה אתם בוודאי שואלים את עצמכם 'אז כמה בדיוק זה יעלה לי?, ובכן, כדי לקבל מענה לשאלה הזו תצטרכו להמתין רק עוד קצת, עד לקבלת הצעת מחיר קונקרטית מחברות המתמחות בתחום יחסי הציבור באינטרנט. לא ניתן להעריך את עלות השירותים הללו, אפילו בהערכה גסה, שכן הם משתנים מאוד מלקוח ללקוח, בהתאם לתוכנית העבודה שנתפרת למידותיו.


מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > פרסום באינטרנט > ניהול יחסי ציבור באינטרנט
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

URL מקדמים אותך למעלה!



מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...