יצירת קשר077-4604410  

למשוך את תשומת לב הלקוח

איך לגרום ללקוח להשאר דווקא באתר שלנו?

כל אחד מהגולשים הנכנס לאתר זה או אחר הוא בעל מטרה ושאלה עליה הוא מבקש לענות, עם ציפייה לקבל את מבוקשו. אתר האינטרנט אמור להיות בנוי לצרכיו של הגולש העתיד להיות לקוח פוטנציאלי ומשום כך צריך לבנות אתר ממוקד ונטול הסחות דעת על מנת להשאיר את הגולשים באתר.
 
איך מושכים את תשומת לב הקורא למאמרים?
 
גולש ממוצע הקורא את האתר מחפש אחר תשובות, מידע. כותרת ראשית היא דבר חשוב כי היא "הפגישה הראשונה" של הגולש עם האתר ותכניו ועל כן על הכותרת הראשית להיות מעניינת ומסקרנת שתמשוך את הקורא להישאר באתר ולהמשיך ולהתעמק.
 
בנוסף לכך גם כותרות משניות חשובות מאוד. אם הגולש רואה חומר קריאה ארוך ומעייף ללא "עצירות" בדרך המסבירות מהו הנושא הנקרא הוא עלול לגלוש לאתר אחר, לכן צריך לפזר כותרות משניות (לפעמים בצורת שאלה) שישאירו את הקורא תמיד בעניין ויזכירו לו את הנושא הנקרא.
 
ברוב המקרים אנשים מתחילים לקרוא את המאמר אך מהר מאוד מאבדים עניין, לכן חשוב מאוד לנסח את תחילת המאמר ענייני, מסקרן ומעניק טעם של עוד.
 
מה חשיבותן של המילים ובכלל זה מילות המפתח ושילובן באתר?
 
מילות המפתח הן המכריעות בין אם הקורא נשאר או לא, מפאת העובדה שאותו קורא הגיע לאתר מלכתחילה כאשר הקליד מילה או משפט ספציפי במנוע החיפוש. מילות המפתח רבות בשילובן באתר יגרמו לאותו גולש להישאר ולחקור את האתר.
 
בנוסף לכך פסקאות מאמר קצרות ובעלות נושא מרכזי אחד ולא מתפזר יכולות לעניין הרבה יותר את הקורא מאשר פסקאות ארוכות, בעלות נושאים רבים ולא קשורים.    
 
כמו כן מראה אסתטי,מסודר ומקצועי של האתר מביא להתרשמות גדולה מצד הגולשים שימצאו את האתר כרציני, מרתק וכתשובה לבעיותיהם. על תפריטי הניווט באתר להיות בולטים לעין טרם הגולש מאבד את עצמו באתר וכפועל יוצא אנו מאבדים עוד גולש, אי לכך ובהתאם לזאת חשוב לשלב בתפריט הניווט את כל היישומים, הנושאים העיקריים שלשמם הגולש נכנס לאתר.
 
למשוך את תשומת לב הלקוח מצריכה מאיתנו, בעלי האתרים, לחשוב כמו הלקוח. ולבנות את כל האתר לפי מסלולים אותם הוא צריך לעבור ובה בעת שלא יאבד עניין ויגלוש לאתר אחר. כמו כן לדעת לשלב את הפרטים בצורה בה הדברים יהיו קשורים אחד לשני ולא יקטעו את רצף תהליך הגלישה של הלקוח.
 
כל עוד הגולש ירגיש "בבית" באתר פשוט להבנה ולא מורכב ובעל כל התשובות לשאלותיו, דבר זה לבטח יגרום לו להאריך את שהותו באתר ומכאן הדרך ליצירת קשר עם בעלי האתר תהיה קצרה.
 

מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > שיווק באינטרנט - מרכז הידע > למשוך את תשומת לב הלקוח
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

תגיות

שיווק באינטרנט , שימור לקוחות , מיתוג אישי , קידום עסקים , קידום עסקים באינטרנט , קידום העסק באינטרנט ,

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...