יצירת קשר077-4604410  

כתיבת תוכן שיווקי

כוח השכנוע נמצא במילים

כתיבת תוכן שיווקי נשמעת אולי כמו מטלה קלה שכל אחד יכול לבצע באמצעות מעבד תמלילים, בדיקת איות אוטומטית וכמה משפטים "מפוצצים", אך למען האמת, מדובר במטלה מורכבת הדורשת יצירתיות מרובה וראש פתוח.

מטרת התוכן אינה להיות סתם עוד קישוט שימלא את הדף, אלא להעביר את המסר הנכון תוך כדי הדגשת האספקטים והיתרונות של המוצר או השרות אותו אנו רוצים לשווק ובסופו של דבר למכור ללקוחות. אם לא הצלחנו לשכנע את הקורא כבר בשורות הראשונות שאנחנו מתאימים בדיוק ונותנים מענה מדוייק לצורך שלו, אנחנו עשויים לאבד לקוח פוטנציאלי.
 

זיהוי קהל היעד וזירת הפרסום

כתיבת תוכןבראש ובראשונה, עלינו לדעת למי מיועד הטקסט ובאיזה מדיום הוא יופיע. לכל מדיית פרסום יש את החוקים והטכניקות הייחודיות לה. אם ניקח לדוגמא - כתיבת תוכן לאתר אינטרנט העוסק בתחום האירועים, הרי שעלינו לשמור על אורך טקסט סביר (עד 500 מילים בדף) מכיוון שמדובר בתיאור של שירותי אירועים ולא בחוזה משפטי (מעבר לכך שקשה יותר לקרוא טקסט רב מול מסך מחשב).

יחד עם זאת, עלינו לזכור שהמטרה היא לפנות לקהל היעד המתאים. לכן, נצטרך לשמור על שפה פשוטה וברורה שתהיה נהירה לכל תוך כדי הדגשת האטרקציות האטרקטיביות ביותר המיוחדות לנו, זאת באמצעות כלים העומדים לרשותנו כגון כותרות פיקנטיות, כתיבת סיפורי מקרה ופניה ישירה אל הקוראים.
 

במקרים אחרים, נצטרך כמובן לנקוט בטקטיקות אחרות: למשל, אתר המשווק שירותי ייעוץ לעסקים, יצטרך להיכתב בשפה גבוהה ותמציתית יותר, אך כזו שעדיין תיצור קשר ישיר עם הקורא ובעיקר, תניע אותו לפעולה (דוגמה למשפט מפתח - "מנף את עסקך לשלב הבא באמצעות ליווי עסקי צמוד"). בכל אופן, חשוב לבדוק כל מקרה לגופו ולא להתקבע על תבניות כתיבה מסוימות שעלולות לפספס לחלוטין את קהל היעד.
 

כתיבת תוכן שיווקי - הניסיון יכריע!

מכל הנאמר עד כה, ניתן להסיק כי כתיבת תוכן שיווקי עדיף שתעשה על ידי בעל מקצוע ותיק ומנוסה. בעת פנייה אל כותב תוכן מקצועי כדאי לבקש דוגמאות או תיק עבודות. בנוסף, ניתן גם לבחון את הרושם הראשוני שלכם מכותב התכנים שאליו פניתם והיחס הראשוני שקיבלתם (חשוב בעבודה דרך האינטרנט).

ומה לגבי העלות של כתיבת תוכן שיווקי?

טווח המחירים בתחום כתיבת התוכן הוא גדול למדי ולפיכך יש לבצע השוואת מחירים על פי כמות המאמרים הרצויה להשקת אתר האינטרנט החדש או המוצר החדש וכן התקציב העומד לרשותנו. ביחד עם הפרמטרים האחרים, נוכל לקבוע עם מי כדאי לנו לעבוד.
 


מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > כתיבה שיווקית > כתיבת תוכן שיווקי
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

תגיות

מיתוג אישי , כתיבת מאמרים , כתיבת תכנים , חברה לשדרוג אתר , מיתוג אישי באינטרנט , פרסום באינטרנט , קידום עסקים באינטרנט , קידום עסקים ,

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...