יצירת קשר077-4604410  

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו

מה כדאי לדעת לפני קבלת הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט וקידומו?

בעולם הוירטואלי המתקדם שבו אנו חיים, אחת השאלות הראשונות שנהוג לשאול את בעל העסק בעת ההיכרות עמו היא בנוגע לכתובת האתר שלו. אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה לגבי העסק ולהעניק לו ערך מוסף שלא ניתן לקבל בשום פלטפורמה אחרת.

משקל רב מונח על כתפיו של אותו אתר שאנו שואפים להקים. תפקידו של האתר הוא בראש ובראשונה ליידע את הגולש אודות קיומנו, גולש אשר בנסיבות אחרות יתכן וכלל לא היה נחשף אלינו. לא כאן מסתיים תפקידו של האתר, שכן פרט להיכרות הראשונית, הוא נועד למשוך את הגולש לעבר היכרות עמוקה יותר עם העסק, כזו שעשויה להסתיים ברכישת שירותי העסק.

איך להקים אתר אינטרנט מקצועי לעסק?

כדי להשיג את כל המטרות שצויינו ובמטרה לשדרג את מערכת היחסים שלנו מבעל עסק - גולש לבעל עסק- לקוח חדש, עלינו להגדיר בראש ובראשונה את מטרותינו מהאתר. כל אתר צריך שתהיה לו שורה תחתונה, בין אם מדובר בהרשמה לאזור VIP המיועד לגולשים, הרשמה לניוזלטר לצורך קבלת עדכונים במייל, מילוי פרטים בטופס 'צור קשר' או מכירת מוצרים באמצעות פלטפורמת מכירה. לאחר שתגדירו את השורה התחתונה שלכם, סדר העבודה יהפוך להרבה יותר פשוט ומובנה.

בנוסף לכך, חשוב להעניק את הדעת לגבי שתי סוגיות מהותיות - סוגיית העיצוב וסוגיית הניווט. כדי לחדד את הנקודה, מומלץ להשוות את אתר האינטרנט לחנות סטנדרטית, מהסוג שניתן למצוא בכל קניון. האם הייתם מסכימים לדרוך בחנות שבנויה כמעין מבוך סבוך ושכל מוצריה מבולגנים? סביר להניח שהתשובה תהיה שלילית כמעט בכל המקרים. לכן, בדיוק כפי שהחנות היא הפנים של העסק, כך גם אתר האינטרנט הוא הפנים שלכם, ולכן חשוב להשקיע בו את מלוא תשומת הלב הראויה. אתר אינטרנט שיעוצב בצורה אסתטית יותר ואפשרויות הניווט בו תהיינה הנוחות ביותר, הוא האתר שינסוך תחושה נעימה יותר בקרב מבקריו ויגרום להם לרצות לחזור בשנית.

עשו שיעורי בית ושימו את עצמכם בנעליהם של הגולשים, ולו מתוך סקרנות. בקרו באתרים המציעים שירותים דומים לשלכם, ונסו להבין מנקודת מבטו של הגולש, אילו קריטריונים באתר מוצאים חן בעיניכם ואילו קריטריונים מקשים על שהותכם בו. עם הידע הזה, יהיה הרבה יותר קל לתכנן בקפידה אתר מוצלח.

איך בוחרים נכון חברה לבניית אתרים באינטרנט?

מאחורי כל אתר מוצלח עומדת חברת בניית אתרים מוצלחת, והבחירה בחברה כזו היא אינה טריוויאלית. מכירים את המונח 'לעתים הזול הוא היקר'?, הוא תקף כפליים בעולם בניית האתרים, עולם שבו חברות בניית אתרים באינטרנט צצות כמו פטריות אחרי הגשם, ובפועל רק מעטות מהן יודעות לספק שירותים מקצועיים. לכן, לא תמיד כדאי לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר, אלא בהצעת המחיר שתחזיר את ההשקעה בצורה האיכותית ביותר.

על מנת לסנן חברות לא איכותיות, מומלץ מראש לבחור חברות בניית וקידום אתרים שיכולות להציג בפניכם שנים של וותק וניסיון, הבאים לידי ביטוי באמצעות תיק עבודות מכובד, אשר ממנו תוכלו להתרשם. הסוגייה הקריטית ביותר שעליכם לבחון, היא יכולתה של חברת בניית האתרים לבצע התאמה למנועי החיפוש, שהרי האפקטיביות של האתר שלכם תימדד בעיקר באמצעות דירוגו בגוגל. אם השקעתם תקציבי עתק בבניית אתר שלא מקודם כראוי בתוצאות החיפוש, הרי שאין לאתר שום משמעות אמיתית בעולם האינטרנט. כבר בפגישה הראשונה עם חברת בניית אתרים פוטנציאלית, תוכלו לבחון מי מפגין ידע מקצועי ממשי בתחום ומי מדבר בעיקר בססמאות ובהבטחות ריקות.

למה דווקא אנחנו?

אנו מציעים ללקוחותינו מהניסיון, מהמקצועיות ומהותק שצברנו בעקבות שנים ארוכות של פעילות בזירה האינטרנטית. השילוב המנצח בין הותק לבין המקצועיות הם אלו המאפשרים לנו להציע לבעל העסק את מכלול השירותים שלהם הוא זקוק בעולם הקידום באינטרנט תחת קורת גג אחת, וכל זה במחירים נוחים וריאליים.



מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > בניית אתרים באינטרנט > הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

URL מקדמים אותך למעלה!



מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

מומחה קידום אתרים מומחה קידום אתרים מי שהגיע לסטטוס 'מומחה' הוא למעשה מקדם אתרים מקצועי האוחז בותק של מספר שנים בתחום, שנים שבמהלכן הגיע המומחה להישגים משמעותיים באמצעות קידום אתרי אינטרנט במילות מפתח תחרותיות בגוגל.

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...