יצירת קשר077-4604410  

הפרסום האפקטיבי ביותר!

מהו הפרסום האפקטיבי ביותר לבעלי עסקים?

בעולם הפרסום הוירטואלי, כדי ליהנות מתוצאות אופטימליות, חשוב מאוד להפעיל שיקול דעת ולהתאים את אסטרטגיית הפרסום בצורה מדוייקת לעסק. לכן, שלב אפיון העסק והגדרת מטרותיו הוא קריטי במיוחד ואסור לדלג עליו בשום פנים ואופן. בעלי עסק משתנים זה מזה לא רק בתחום עיסוקם, אלא גם במטרותיהם מהעסק, ולכן אין תבנית שיווק גנרית שיכולה להתאים לכל העסקים.

פעמים רבות אנחנו מסתנוורים מהפוטנציאל השיווקי שעולם האינטרנט טומן בתוכו, עד שאנחנו כלל לא טורחים לסנן מתוך מבחר האפשרויות את אלו שיתאימו לנו, או מסרבים להכיר בעובדה שבמקרים מסויימים - ישנם שירותים שמוטב לא לפרסם באינטרנט או לפרסם במינונים נמוכים. במאמר הבא נלמד להבחין בין מקרים שבהם האינטרנט הוא כלי שיווק הכרחי, לבין מקרים שבו האינטרנט הוא כלל אינו נחוץ- יש גם חיה כזו.

האם לכל עסק כדאי לפרסם באינטרנט?

כדי להתאים תוכנית שיווק בצורה אופטימלית, יש צורך להכיר לא רק את תכלית העסק ומטרותיו, אלא גם את עולם האינטרנט - להכיר מה הגולשים מחפשים, אילו סוגי עסקים משגשגים בנישה המקוונת ואילו לא וכו'. לכן, בשלב הזה עליכם להיפרד ממטען ציפיותכם ומכל דיעה קדומה בנושא, ולהיות פתוחים לתוצאות שתקבלו מהאפיון ומבניית האסטרטגיה.

אל תבססו את מטען הציפיות שלכם על סיפורו של פלוני לדוגמא, אשר התרבב לגבי תקציבי העתק שהשקיע בעולם הפרסום הוירטואלי, בייחוד אם אתם ופלוני לא משתייכים לאותה נישה עסקית. לא כל מה שרלוונטי לגבי פלוני, יהיה נכון ואפקטיבי גם לגביכם. במידה ואכן מדובר בבעל עסק מאותה נישה כמוכם, הרגישו חופשי לבחון את תקציבו ואת תוצאותיו אך קחו זאת בערבון מוגבל, שכן יתכן שגם הוא שוגה ומבזבז תקציבים על ערוצי פרסום שאינם אפקטיביים עבורו.

במצב כזה חשוב להיות מחוברים אך ורק לעצמכם, אמנם כדאי להיות מודעים לכל מה שנעשה סביבכם אך במקביל לא להתייחס לכך כאל תורה משמיים: גם אם כמה בעלי עסק ינקטו בטקטיקת שיווק מסויימת, איש אינו מבטיח שזו אכן הטקטיקה הנכונה.

בחרו בחברת הקידום המתאימה

ישנן חברות שיווק ופרסום, שגם אם יזהו שהבריכה העסקית שבה אתם שוחים אינה מתאימה לפרסום באינטרנט, יבנו עבורכם אסטרטגיות מפוארות, כשבפועל אין להן כל בסיס. כדי לזהות מקרים כאלה, היו מוכנים להפעיל שיקול דעת.

במידה והנכם עורכי דין מהתחום הפלילי, סביר להניח שישתלם לכם לפרסם את עצמכם בערוצים מאוד ספציפיים, שיש לאתרם בחכמה, כמו לדוגמא כתבות תדמית באתרים גדולים. הרי עורכי דין מהתחום הרגיש הזה בדרך כלל מחפשים על סמך רפרנסים והמלצות, ולכן לא משנה כמה מילים יפות יכתבו אודות השירותים שלכם - הלקוחות בסופו של דבר יחפשו אדם שנתפס בעיניהם כבעל ניסיון מוכח.

לעומת זאת, אם אתם משתייכים לז'אנר החקירות הפרטיות, הרי שתוכלו לבחור מספר אפיקי פרסום אפקיטיביים באינטרנט. ז'אנר החקירות הפרטיות ידוע כז'אנר דיסקרטי מאוד, ולכן לקוחות בדרך כלל לא ששים לבקש המלצות ולפרסם בריש גלי את העובדה שהם זקוקים לחוקר פרטי, אלא לחפש נותן שירות רלוונטי באופן עצמאי, וכאן בדיוק נכנס האינטרנט כדי לספק מענה למטרותיו.


מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > שיווק באינטרנט - מרכז הידע > הפרסום האפקטיבי ביותר!
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

תגיות

פרסום באינטרנט , קידום עסקים באינטרנט , שיווק עסק באינטרנט , שיווק באינטרנט , מיתוג לעסק ,

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...