יצירת קשר077-4604410  

בניית אתרים תדמיתיים

הדברים שבאמת כדאי לשים לב אליהם בעת בניית אתרים לעסקים

כל בעלי עסקים והלקוחות כאחד יודעים שאתר באינטרנט משתייך לאחד הסממנים המשייכים עסקים לעסקים רציניים. אתר אינטרנט נותן דחיפה משמעותית בכל הקשור להגדלת מכסת הלקוחות והפצת השם והמוניטין של העסק ברבים. מכאן שאתר האינטרנט הוא בעצם אתר בונה תדמית, ומציג את העסק באור שעליו מחליט בעליו.
 
יחד עם זאת לפני שפונים לחברות בניית אתרים שיקימו לך את האתר של העסק, חשוב לעשות "שיעורי בית" ולשים דגש על מספר דברים מהותיים שחשוב שישולבו באתר ובאחריותכם לבדוק שכך עושות חברות בניית האתרים. כאן נפרט בפניכם מה מצריך אתר איכותי, טוב ובעל כל האמצעים והכלים לדחוף את העסק שלך קדימה.
 
מה חשוב שישולב באתר התדמיתי?
 
העמוד הראשי באתר - האתר משקף את העסק שלך. באתר יש דף ראשי ממנו יש יציאות והפניות לכל המידע באתר. דף הראשי מכיל בד"כ את הלוגו של העסק, דרכים ליצירת קשר מהיר, פתיח על העסק, קישור למאמרים מקצועיים ותפריט ניווט באתר.
 
אודות העסק - יהיה עמוד אודות שבו הלקוח מעוניין יותר לדעת על העסק, הרקע ועל בעליו. בעמוד זה יימסרו נתונים ועובדות אודות המקום ועל מי שעומד בראשו וכמובן על הישגיו והצלחותיו בתחום.
 
מאמרים מקצועיים - יש להקציב עמוד למאמרים מקצועיים המפרטים על השירות הניתן בעסק, על המוצרים הנמכרים שם ועל הנושאים הקשורים במישרין ובעקיפין לעסק ועוד. מאמרים אלו הנכתבים על ידי בעל העסק וצוות העובדים שלו מפגין לעיני כל גולש את הידע והניסיון של צוות העובדים בפרט והעסק בכלל, זהו רק חלק מן הרושם הראשוני שאנו יוצרים על הלקוח.
 
מומלץ אף לשתף את הגולשים בטיפים מקצועיים ועצות שייתנו להם רק טעימה ממה שמחכה להם אם בסופו של דבר הם יחליטו לפנות ליצירת קשר.  
 
מי הלקוחות שלכם? עמוד לקוחות זה אותו עמוד בו מפורטות ההמלצות על העסק והפידבקים הטובים מפיהם של לקוחות בעבר שיצאו מרוצים מאוד מהשירות הניתן להם. גולשים שואבים ביטחון ומידע מאנשים שכבר עברו את מה שהם מעוניינים בו ובכך בעצם זה מפיג את החששות שהיו לאותם גולשים בנוגע לאיזה עסק יש לפנות.
 
תיק העבודות יש? יש לאפשר קישורים לעבודות שנעשו בעבר עבור לקוחות אחרים. גולשים מעוניינים להתרשם מהעבודה הנעשית בעסק טרם הם פונים ושמים את מבטחם וכספם בעסק. עבודות שכאלו, מגוונות ומכל הסוגים מבטאות את הלך הרוח ועל מה שצפוי להתקבל במידה ויחליטו לפנות וליצור קשר. לכן חשוב לשים את העבודות המובחרות והאיכותיות ביותר כך שלא ישאירו מקום לספק אצל הגולשים.
 
העמוד החשוב - יצירת קשר - לאחר "מסע" השכנועים שאותו עובר הלקוח במסגרתו הוא נתקל בכל אותם סעיפים שאמורים להבשיל אותו לכדי החלטה לבחור באתר שלנו ומכאן ליצור קשר עם העסק, הוא צריך בסופו של דבר להגיע לעמוד החשוב לנו יותר מכל – עמוד יצירת הקשר. עמוד זה נותן ללקוח דרכי אפשרות ליצירת קשר ורבים ככל שיהיו כן ייטב.
 
לסיכום נאמר שבניית אתר תדמיתי חשוב לכל עסק ועל בעליו להיות שותף מלא ופעיל בהקמתו. ככל שנשים לב לפרטים הקטנים, אותם פרטים שבגינם הגולשים יבחרו להישאר באתר ולפנות לעסק, כך גם ההשקעה שלנו תשתלם לנו בהמשך כאשר נגדיל בצורה משמעותית את כמות הפניות לעסק שלנו.
 
שמירה על "עקרונות בסיסיים" בבניית אתר תדמיתי תעצים עשרות מונים את הסיכויים שלנו לפרוץ בגדול ולתת לעסק שלנו לנשום את אויר הפסגות שהוא כה משווע אליו.
 

מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > מאמרים מקצועיים > בניית אתרים תדמיתיים
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

תגיות

בניית אתרים , בניית אתרי אינטרנט , בניית אתרים באינטרנט , בניית אתר אינטרנט , בניית אתר תדמיתי ,

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...