יצירת קשר077-4604410  

בניית אסטרטגיה שיווקית

בניית אסטרטגיה שיווקית והרכבת תקציב פרסום

אם נדמה את התקציב השנתי העומד בפני כל בעל עסק לעוגה, הרי אין ספק שנתח מכובד ממנה צריך להיות מוקדש עבור פרסום באינטרנט. אלא שבשונה מהכלים האחרים שבהם אנו משקיעים לצורך מינוף העסק, את התמורות המתקבלות מאפיקי הפרסום הוירטואליים לא תמיד ניתן לכמת, מה שגורם לבעלי עסקים רבים לחשוש מההשקעה. לטובת כל החוששים גייסנו כמה טיפים שיסייעו בבניית תקציב שיווק אפקטיבי ומשתלם.

פרסום באינטרנט = השקעה משתלמת לכל עסק

קשה לפרט את כל התועלות של הפרסום המקוון על רגל אחת, אך בקצרה נסביר כי הפרסום באינטרנט מסייע לבעל העסק להרחיב את מעגל הלקוחות, באמצעות יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים, לייצר תזרים מזומנים, להתפתח עם העסק ובעיקר- למתג את שם העסק בצורה איכותית יותר.

על אף כל הנאמר, חלק מהתועלות המתקבלות מתוך ההשקעה באפיק זה הן אינן מוחשיות, אלא אפקטיביות בטווח הארוך ולכן קשה מאוד לכמת אותן. משמעות הדבר היא שלא תמיד ניתן למצוא קשר ישיר בין פרסום מאמר תדמיתי ברשת לדוגמא, לבין זינוק בקצב המכירות, אם כי ברור כי המאמר ושורת הפעולות הנוספות שננקטות בתחום יסייעו בסופו של דבר להשגת המטרה.

לא מוחשי? לא תודה

בשלב הזה אתם בוודאי תוהים מדוע עליכם להשקיע במשהו שהוא אינו מוחשי בחלקו. כדי לענות על השאלה, הבה נפנה ונלמד מהקליברים הגדולים: מדוע מותגי הענק שכולנו מכירים, ממשיכים להשקיע בקישורים ממונים, תחזוק עמודים במדיה החברתית, נתינת חסויות לאתרים והפצת לוגו החברה בכל פינה ברשת? הסיבה לכך נובעת מן העובדה שאפילו המותגים הגדולים ביותר בעולם מכירים בעובדה שאנחנו חיים בעולם הפכפך הרודף אחרי סיפוקים, ולכן אם לא נשווק ונקדם את עצמנו כפי שצריך היום- מחר יקום מתחרה שימלא את המשבצת שלנו, ואנחנו נישכח.

ברור לנו שעסקים קטנים ובינוניים, שכל המאזן הכלכלי שלהם שבריר ככנפי הציפור, לא ששים להוציא סכומי עתק על תקציב השיווק, תקציב שיכול בפוטנציה להפר את אותו מאזן עדין, אך חשוב להכיר בעובדה כי כל תקציב שמוקדש לצורך בניית ומיתוג העסק הוא תקציב לגיטימי, ולכן לעתים אין מנוס מלספוג את הקושי הזמני לטובת התמונה הגדולה.

כיצד בונים תקציב פירסום חכם?

הטעות הנפוצה ביותר בקרב בעלי עסקים המשתכנעים להקציב סכום מסויים עבור הפרסום המקוון, הוא שאופציית השיווק הזולה קורצת להם, והם כלל אינם מבינים שפרסום זול דינו כדין זריקת כסף לפח. תקציב חכם הוא לא בהכרח התקציב הזול ביותר, אלא הוא התקציב אשר 'נשפך' לערוצים הנכונים, מוציא את המקסימום מההשקעה ויביא בסופו של דבר את התועלת הרבה ביותר.

בניית תקציב חכם, בייחוד עבור עסקים קטנים או בינוניים שתקציבם אינו אדיר- היא אתגר. לשם כך רצוי למצוא משרד פרסום המתמחה בעסקים בסדר גודל כזה. פרסום מקוון מוכרח להיות יצירתי וחריף כדי לייצר הבדלה בין מתחרים אחרים, בין אם עומד מאחוריו תקציב עתק או לא.

הכלל החשוב ביותר הוא לבנות תקציב המתבסס על אסטרטגיה מדוקדקת והגיון בריא. מכירים את הפתגם 'לא להניח את כל הביצים בסל אחד'?- הוא תקף גם בעולם הפרסום: הגיון בריא משמעותו שלא תשפכו את כל התקציב שלכם עבור פרסום בערוץ אחד, שכן הפרסום המקוון אמור בהגדרתו לפעול כמעין רשת, ולכן פרסום חד צדדי לא ישיג את מטרות העסק. בדיוק באותה מידה גם לא מומלץ להתפזר לכל הכיוונים, שכן פעולה כזו תגרום לבעל העסק לפנות לקהל שהוא כלל אינו קהל היעד שלו, ולבזבוז מיותר של תקציבים.

לכן, עוד לפני שמתחילים לפעול ושולפים את הארנק מהכיס, חשוב מאוד לבחור בערוצי השיווק המתאימים, כמו לדוגמא קידום אתרים אורגני בגוגל, הקמת אתרי תמיכה ובלוגים, שיווק ויראלי, שיווק ופרסום ברשתות החברתיות וכד'. בהמשך ניתן יהיה לרדת לפרטים טכניים יותר, להציב מטרות ולקבוע את התקרה העליונה של התקציב שיושקע במהלך הפרסום הראשוני. לאחר שיופקו התועלות משלבי הפרסום הראשוניים, ובמקביל יופקו גם הלקחים, ניתן יהיה לדון על הגדרת תקציבים נוספים.


מלאו את הטופס הבא בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.

אנא מלאו את כל הפרטים

ראשי > פרסום באינטרנט > בניית אסטרטגיה שיווקית
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

URL מקדמים אותך למעלה!



מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

URL MAGAZIN

איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? איך לבנות אתר אינטרנט מצליח? כל בעל עסק המעוניין להקים אתר אינטרנט, רוצה שהאתר שיקים יהיה אתר מצליח, כך שניתן יהיה להוריד את הלחץ השיווקי בשטח ובחזיתות אחרות ולהתמקד באתר האינטרנט...