יצירת קשר077-4604410  

שיווק באינטרנט - מרכז הידע

מאמרים מקצועיים בנושא שיווק באינטרנט

המלחמה על הלקוח מתנהלת בכל החזיתות האפשריות, גם בחזית האינטרנט, הלא היא מדיית הפרסום החזקה ביותר בין כל המדיות הקיימות. אז אם המתחרים שלכם כבר הבינו שבאינטרנט ישנם לקוחות פוטנציאליים המחפשים את השירותים והמוצרים שאתם מציעים, הרי שאסור לכם להישאר מאחור אלא לשאוף לכבוש גם כן את נתח השוק העצום הזה.

חברת URL מבינה את הצורך של הלקוח לרכוש ידע מקצועי בנושא שיווק באינטרנט ולהבין כיצד לעקוף את המתחרים ולהשיג לקוחות נוספים דרך האינטרנט. לפניכם מאגר מידע מקצועי שנכתב על ידי צוות URL בנושא שיווק באינטרנט עבור בעלי עסקים וחברות.



איך להשאיר את הגולשים באתר? איך להשאיר את הגולשים באתר? בעלי עסקים העוקבים אחר סטטיסטיקות האתר שלהם מגלים מידע שלעיתים אינו עונה על ציפיותיהם – הם אינם מבינים מדוע הלקוחות נכנסים לאתר ויוצאים ממנו בתוך פחות מדקה ואינם יוצרים קשר.

למשוך את תשומת לב הלקוח למשוך את תשומת לב הלקוח כל אחד מהגולשים הנכנס לאתר זה או אחר הוא בעל מטרה ושאלה עליה הוא מבקש לענות, עם ציפייה לקבל את מבוקשו. אתר האינטרנט אמור להיות בנוי לצרכיו של הגולש העתיד להיות לקוח פוטנציאלי ומשום כך צריך לבנות אתר ממוקד ונטול הסחות דעת על מנת להשאיר את הגולשים באתר.

יצירת באז באינטרנט יצירת באז באינטרנט אחת מדרכי השיווק המהירות והטובות ביותר היא באמצעות יצירת באז – מצב בו אנשים מעבירים מידע מפה לאוזן. המידע יכול להיות מסעדה חדשה שנפתחה, מוצר חדש ומיוחד שיצא לשוק וכדומה. המחקרים בתחום מראים כי 67% מהקניות מתבצעות בעקבות מידע שאדם אחד קיבל מאחר, ומכאן ניתן להסיק כי כוחו של הבאז הוא בלתי מבוטל.

להשיג לקוחות חדשים לעסק להשיג לקוחות חדשים לעסק האינטרנט הוא אינו רק מאגר בלתי נדלה של אינפורמציה, אלא הוא גם מעמיד בפנינו, בעלי העסקים, אינספור ערוצים שבהם ניתן לתקשר וליצור אינטרקציה עם לקוחות פוטנציאליים. אם לא הצלחנו לעשות זאת באמצעות אפיק מסויים, תמיד תהיה לנו רשת בטחון בדמותם של אפיקים נוספים.

הפרסום האפקטיבי ביותר! הפרסום האפקטיבי ביותר! בעולם הפרסום הוירטואלי, כדי ליהנות מתוצאות אופטימליות, חשוב מאוד להפעיל שיקול דעת ולהתאים את אסטרטגיית הפרסום בצורה מדוייקת לעסק. לכן, שלב אפיון העסק והגדרת מטרותיו הוא קריטי במיוחד ואסור לדלג עליו בשום פנים ואופן.

ראשי > שיווק באינטרנט - מרכז הידע
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.