יצירת קשר077-4604410  

שיווק באינטרנט

הגדלת מכירות באינטרנט

מאז פריצתה של רשת האינטרנט באמצע שנות התשעים אל כמעט כל בית בעולם המערבי, נראה שהסיפורים אודות אנשים שהצליחו להגדיל את הרווחים בעסק שלהם דרך פעילות יזומה של שיווק באינטרנט רק הולכים ומתרבים. למרות הפוטנציאל הגבוה, ריבוי הדרכים לעשות זאת וההתפתחות המוצעת של הרשת עצמה, הופכים את המשימה למורכבת יחסית ולא תמיד ברור באיזו דרך לבחור.
 

ארבעת שיטות השיווק הנפוצות

באופן כללי, ישנן ארבע דרכים עיקריות בהן מרבית העסקים משווקים את עצמם באינטרנט:

  • קידום אתרים אורגני מהווה את אחת השיטות הקלאסיות והממוקדות של שיווק באינטרנט. קידום אתרים קלאסי מתרכז בהבאת האתר שלכם למקום כמה שיותר גבוה בחלק הלא ממומן של תוצאות החיפוש (החלק האורגני) לפי מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. אם אתם עורכי דין המתמחים בגירושין, קידום אתרים אורגני אל העמוד הראשון והמקומות הראשונים בביטוי "עורך דין גירושין", יכניס אל האתר שלכם גולשים ממוקדים המחפשים אתכם.
     
  • ישנה גם אפשרות לבצע קידום ממומן בגוגל.  בניגוד לקידום אתרים קלאסי, בקידום הממומן אנחנו בעצם נכנסים לתחרות מול מפרסמים אחרים שכולם מתחרים על מספר מקומות מצומצם שמנועי החיפוש הקציבו לנו מעבר למיקומים הרגילים. מי שמציע את ההצעה הגבוהה ביותר עבור מילה מסוימת, יהיה במיקום גבוה או בולט יותר. החיסרון בשיטה זו נעוץ בכך שרמות המחירים וסף ההצעות משתנים כל הזמן ודורשים מעקב צמוד.
     
  • שיטה נוספת היא שיווק באינטרנט באמצעות באנרים באתרים גדולים: לאתרים אלו ישנה חשיפה גבוהה מאוד והם יכולים למקד את הבאנר בדף רלוונטי במיוחד או באתר המיועד לפלח אוכלוסיה מסוים. עם זאת, השיטה דורשת לעיתים תיאום מול הרבה מאוד גופים במקביל.
     
  • שיטה אחרונה ויעילה היא כתיבת תכנים בצורת מאמרים או הודעות בפורומים. בשיטה זו אנחנו מנצלים את הפלטפורמה של אתר אחר על מנת להפיץ את המסרים והידע שלנו. האתרים עצמם מאפשרים זאת מתוך ידיעה כי הם זקוקים לתוכן של הגולשים כדי להתקיים ולא יכולים לספק את כל התוכן בעצמם. גולשים המתרשמים מהידע המקצועי שלנו, יעדיפו לפנות אלינו מאשר לבעל מקצוע אחר בתחום.

השילוב של כל השיטות הנ"ל מתבטא לבסוף ביצירת באזז חיובי סביב העסק שלנו כך שיכירו אותו וידברו עליו ברשת. השימוש בערוצים מרובים עוזר לגוון את מקורות התנועה ומפחית את התלות בכל ערוץ בנפרד.

שיווק באינטרנט - מומחה לשיווק באינטרנט

בחירת טקטיקת שיווק נכונה היא קריטית וחייבת להתבצע בסיועו של בעל מקצוע שההתמחות שלו היא שיווק באינטרנט. בעל המקצוע יוכל להמליץ לנו על השיטה הנכונה נכון לשלב החיים הנוכחי של האתר או המוצר ויידע כיצד להפחית את העלויות הנלוות למינימום, כך שבסופו של דבר נחסוך גם כסף ולא רק זמן ונמקד את הפרסום שלנו לקהל המתאים ביותר עבורנו. 



בניית אתרים לקידום העסק בניית אתרים לקידום העסק בניית אתרים לקידום העסק לא זו בלבד שממנפת אותך מעלה ולמימוש מקסימאלי של העסק אלא אף שומרת אותך בטופ של העסקים ומעניקה לך יתרון וסיכוי ממשי להצלחה.

איך לשמור על הלקוחות דרך האינטרנט איך לשמור על הלקוחות דרך האינטרנט רשת האינטרנט רחבת הידיים בלא ספק משפיעה ללא היכר על הגדלת הביקוש למוצרי העסק ולהפצת התודעה ברבים, אבל בל נשכח כי באותו הזמן מטרתה לשמור על קיים ועל ציבור הלקוחות הנאמן של העסק.

ראשי > שיווק באינטרנט
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

תגיות

איש מכירות , קידום אתרים בגוגל , קידום העסק באינטרנט , שיווק עסק באינטרנט ,