יצירת קשר077-4604410  

פרסום בפייסבוק

פרסום עסק בפייסבוק באמצעות דף שיווקי בפייסבוק

פייסבוק הינה רשת חברתית שנוצרה במקור כדרך לחבר בין סטודנטים באוניברסיטאות והמכללות בארה"ב, אך ברבות השנים הפכה לרשת חובקת עולם בה הגולשים יוצרים קשרים חברתיים ועסקיים, מעלים תמונות וקטעי וידאו ומשתפים את העולם בחוויות מחיי היום יום.

מבחינת היקף הפעילות, פייסבוק היא הרשת הגדולה מסוגה עם מעל יותר מחמש מאות מיליון חברים כאשר 50% מהם פעילים בה על בסיס יום יומי. לכל משתמש בפייסבוק יש בממוצע כ – 130 חברים והוא מבלה בה זמן מצטבר של מעל 700 דקות בחודש.
 

בנוסף למשתמשים פרטיים, בפייסבוק קיימים גם מיליוני דפים וקבוצות שחלק גדול מהם שייך לחברות, גופים ומפורסמים והם בעלי גוון עסקי או שיווקי מובהק. למשל, לראפר אמינם יש כ – 45 מיליון אוהדים,  לקוקה קולה כ – 35 מיליון ולדיסני כ – 27 מיליון.
 

יתרונות בולטים של פרסום פייסבוק

בתור מפרסמים בפייסבוק, עומד לזכותנו לא רק המספר העצום של המשתמשים, אלא גם המידע יקר הערך שנצבר אודותם: החל מגיל וארץ לידה ועד למקום מגורים נוכחי, סטטוס אישי, תחביבים ותחומי עניין. לפיכך, פרסום בפייסבוק הוא ממוקד ונישתי מאין כמוהו יחסית לערוצי שיווק אחרים.
 

יתר על כך, הוויראליות החזקה של פייסבוק מאפשרת צבירת אוהדים ולקוחות בעלויות נמוכות מאוד: פתיחה של דף אוהדים ופרסומו אצל חברים או קבוצות אחרים מספיקה במקרים רבים על מנת ליצור אפקט דומינו של הצטרפות משתמשים חדשים בלי שום עלויות נוספות.
 

עם זאת, תמיד ניתן להשתמש גם בערוצי הפרסום הממומנים של פייסבוק כגון מודעות ובאנרים המפנים את הגולש לעמוד העסק והתשלום הוא עבור כל לחיצה בנפרד. הפרסום הממומן מאפשר למקד את המודעות לשכבות גיל או אזורים גיאוגרפים. ישנה אפשרות נוספת לפנות אך ורק לחברים של חברים שכבר אוהדים את העסק וכך להגביר את אפקט הדומינו פי כמה וכמה.
 

שימור לקוחות ויצירת הזדמנויות שיווק חדשות בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק מאפשר גם לשמור על לקוחות וותיקים לאורך זמן ולעדכן אותם במבצעים והזדמנויות חדשות. כל עדכון שנבצע ישתקף ברצף העדכונים האישי של הגולש או בעדכונים של הקבוצות והקהילות אליהן הוא מקושר. ככל שיותר משתמשים יאהבו את התוכן שלנו ויגיבו אליו, כך הוא ידורג גבוה יותר אצל משתמשים נוספים ושוב פעם נוכל לחזות בהתחזקותו של אפקט הדומינו.
 

פרסום בפייסבוק חשוב להעשות בסיועו של איש מקצוע המתמחה בשיווק במדיה חברתית.



שילוב פייסבוק באתר העסק שילוב פייסבוק באתר העסק הפייסבוק הפך במהרה לא לתחביב של כל אחד מאיתנו כי אם חלק בלתי נפרד משגרת יומנו וכדבר המזין אותנו במידע אודות חברינו והחברה בה אנו חיים. כמו כן הפייסבוק מאפשר לשמור על קשר רציף יותר עם מאגר גדול יותר של אנשים, מה שלבטח לא היה קורה בעולם הלחוץ ועתיר הדאגות של ימינו בלא הפייסבוק.

בניית דף בפייסבוק לעסק בניית דף בפייסבוק לעסק לאחר שהפייסבוק טבוע בחיי היומיום וניתן למצוא בו כמעט כל אדם ואדם בעולם, הוא הפך לכלי שיווקי ופרסומי אדיר אשר אין שני לו. קראו - למי כדאי לבנות עמוד בפייסבוק?

ראשי > פרסום בפייסבוק
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

תגיות

מיתוג אישי באינטרנט , פייסבוק , קידום עסקים , קידום העסק באינטרנט , שיווק עסק באינטרנט ,