יצירת קשר077-4604410  

פרסום באינטרנט

מהי החשיבות של פרסום באינטרנט וכיצד אפשר לפרסם באינטרנט?

עולם הפרסום והעולם הוירטואלי הפכו בעידן של ימינו לשני כלים שלובים, והולידו תופעה שכולם מדברים עליה - החל מבעלי העסקים ועד הלקוחות עצמם, המחפשים אחר מידע רלוונטי אודות בעלי העסקים ברשת. אך בפועל, כמה מבעלי העסקים באמת מבינים את משמעות הפרסום באינטרנט, ואף יותר מכך- כמה מהם יודעים כיצד לנצל בצורה אפקטיבית את הכלי הזה לצורך שירות מטרותיהם? לטובת כל מי שנע בחוסר נוחות בכסא למשמע צמד המילים הללו, הכנו את המאמר הבא.

פרסום באינטרנט - מדוע אני צריך את זה?

אם אתם, כבעלי עסקים, משתייכים לאסכולה הישנה, ואינכם מבינים את התועלות של הפרסום באינטרנט, השאלה שכנראה תגלגל על לשונכם היא 'מדוע אני צריך את זה?', וזו שאלה לגיטימית. לעתים נדמה שמרוב שכולם מדברים על הפרסום באינטרנט, איש אינו טורח לעצור ולהסביר את תועלתו של הכלי החשוב הזה.

כדי ללמוד את התועלות על בשרכם, אנו מציעים לכם לחפש את המתחרים שלכם באחד ממנועי החיפוש. אם מצאתם אודותיהם מידע בשפע, זה מביא אותנו לנקודה הבאה - אתם צריכים את זה כי כולם כבר שם. אין מנוס מלהודות שאנחנו חיים בעולם תחרותי, וכתוצאה מכך אנחנו חשופים להשוואה בלתי פוסקת עם המתחרים, כאשר הקריטריונים שנבחנים הם למי יש יותר- מי מפרסם יותר, מי נוכח יותר ברשת, מי הפרסום שלו אפקטיבי יותר וכד'.

במציאות כזו אתם לא יכולים לאטום את אוזניכם ולהתעלם מהפרסום באינטרנט, שכן צעד שכזה משמעותו תבוסה במערכה העיקרית מול המתחרים. אתם צריכים את הפרסום באינטרנט, כי מעבר לכך שהוא יכול לשרת את מטרותיכם (ועל כך נעמוד בהמשך), הוא גם זה שיכול להעמיד אתכם באותה סקלה איכותית עם שאר המתחרים, סקלה שאתם מוכרחים להימצא בה כדי להראות את נוכחותכם.

הפרסום באינטרנט משרת אתכם

מעבר לכך שהפרסום באינטרנט נחוץ לכם כדי לא להפסיד בתחרות מול היריבים, הרי שהפרסום לכשעצמו יכול לשרת מטרות חשובות: סקר TIM שנערך ביולי אשתקד גילה כי 4.5 מיליון ישראלים גולשים כיום ברשת האינטרנט, כאשר ל-70% מהם יש פרופיל אישי לפחות באחת מהרשתות החברתיות.

לא צריך להיות אשף אינטרנט כדי להבין שבמדינה זעירה כמו שלנו, 4.5 מיליון גולשים הוא נתון מדהים, וכי מי שבוחר באופן מודע שלא לנצל את הכמות האדירה הזו של לקוחות פוטנציאליים בוחר למעשה בבינוניות. פרסום באינטרנט משרת את בעלי העסקים לצורך הפצת שירות או מוצר חדש באופן אפקטיבי, איסוף לקוחות פוטנציאליים, עריכת היכרות עם קהל יעד חדש שבדרך כלל לא היה זוכה להיחשף לשירותיו של העסק, רישום לתפוצה ובסופו של דבר- הגדלה ממשית של רווחי החברה דרך האינטרנט. חוץ מכל מה שהזכרנו, הפרסום באינטרנט מאפשר לבעל העסק לנהל אינטרקציה ישירה עם לקוחותיו וללמוד לייב, ללא שום דחיות מיותרות - מה הלקוחות אוהבים, ממה הם נמנעים ומהם דרישותיכם מכם, כבעלי העסק.

פרסום באינטרנט זה חשוב! איך עושים את זה?

בשלב הזה, כשגיליתם שעומד לפניכם מכרה זהב לא ממומש, סביר להניח שעיניכם מתחילות לנצנץ וכעת אתם שואלים את עצמכם 'איך מנצלים את כל הטוב הזה?'. זה בדיוק הזמן לקחת רגע ולספוג את כל האינפורמציה הזו, שכן הטעות הנפוצה בקרב בעלי העסקים היא הנטייה שלהם להסתער על המרחב האינטרנטי מבלי להבין כיצד עושים זאת בצורה נכונה.

האינטרנט הוא עולם רחב מאוד, ולכן קל לירות בכל הכיוונים ובמקביל להחטיא את המטרה המקצועית. זה בדיוק מה שקורה לכל אותם בעלי עסקים שמספקים ללקוחותיהם ספאם מעיק במקום תוכן רלוונטי ומעניין, וזה בדיוק מה שיכול להפוך את הפרסום באינטרנט לפרסום מזיק במקום לכלי בעל חשיבות.

חכמינו אמרו 'כל מעשה במחשבה תחילה', ולמרות שהם ככל הנראה לא התייחסו לעולם האינטרנט, הרי שבקלות אפשר להשליך את המנטרה הזו גם לגבי הענף הוירטואלי. לפני שניגשים לפעולה, חשוב ליצור איפיון נכון של העסק, להציב יעדים ומטרות ולבנות אסטרטגיית עבודה. בנוסף, חשוב ללמוד להכיר את קהל היעד שלכם וליצור איפיון מדוייק שלו תוך התייחסות לקריטריונים כמו טווח גילאים, מיקום, תחומי עניין ועוד.

יתכן שכבר בשלב הזה תזדקקו לעזרה מקצועית, ולכן יהיה עליכם להגדיר מראש תקציב שתהיו מוכנים להקדיש לטובת הפרסום המקוון. התקציב יחולק בהתאם לקטגוריות שונות, החל ממודעות ממומנות שיופיעו באתרים מובילים, באנרים, פרסום כתבות תדמית וכו'.


בניית אסטרטגיה שיווקית בניית אסטרטגיה שיווקית בניית אסטרטגיה שיווקית, בייחוד עבור עסקים קטנים או בינוניים שתקציבם אינו אדיר- היא אתגר. לשם כך רצוי למצוא משרד פרסום המתמחה בעסקים בסדר גודל כזה.

ניהול יחסי ציבור באינטרנט ניהול יחסי ציבור באינטרנט משרד יחסי ציבור ידע לשלב נכונה את שם העסק והשירותים המוצעים בו באתרי מידע מקצועיים, אתרי מאמרים, פורומים ובכל ערוץ שיווקי אחר שבו קהל היעד פעיל בו.

חבילת מיתוג לעסק חבילת מיתוג לעסק ברמת התיאוריה קבלת שירותים ממקור אחד היא עסקה חלומית, אך מאחר ובמצב כזה אתם שמים את כל הביצים בסל אחד, חשוב מאוד לוודא שאותו מקור מעניק שירותים ברמה הגבוהה ביותר שרק ניתן.

ראשי > פרסום באינטרנט
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

URL מקדמים אותך למעלה!



מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.

מומחה קידום אתרים מומחה קידום אתרים מי שהגיע לסטטוס 'מומחה' הוא למעשה מקדם אתרים מקצועי האוחז בותק של מספר שנים בתחום, שנים שבמהלכן הגיע המומחה להישגים משמעותיים באמצעות קידום אתרי אינטרנט במילות מפתח תחרותיות בגוגל.