יצירת קשר077-4604410  

עיצוב אתרים באינטרנט

עיצוב אתרים והתאמה לגולש - איך לעשות את זה נכון?

אתר האינטרנט שלכם מהווה את יריית הזינוק לכל הקונספט אותו אנו מכנים 'פרסום באינטרנט', שכן לא משנה באיזה ערוץ פרסום תבחרו, המטרה הסופית תהיה ליצור הקשר בין אותם ערוצים לבין האתר, במטרה להוביל להגדלת מעגל הלקוחות ובהמשך גם - הגדלת הרווחים.

מאחר שמשקל רב כל כך מוטל על כתפיו של האתר, חשוב מאוד לבנות ממשק שיהיה נוח וידידותי למשתמש, שתכליתו תהיה ברורה ובכך הוא יוכל להפוך לחלק אינטרגרלי במסע שלכם למיתוג איכותי. אלא שקל לדבר ולא תמיד קל לעשות, ולכן בפועל, השגת המטרות שתיארנו הן לא תמיד פשוטות כפי שזה עשוי להיראות על הנייר. לשם כך אספנו כמה טיפים שיסייעו לכם ליצור את האתר המושלם.

הגדירו מראש יעדים

בדיוק כפי שכל אסטרטגיית השיווק שלכם צריכה להיבנות בחכמה ובאופן מובנה, כך גם את בניית האתר יש לגבות במלאכת מחשבת. הרי אתר האינטרנט שלכם, הוא כרטיס הביקור של העידן הוירטואלי, ולכן המראה שלו ישקף במידה רבה גם את איכותכם כעסק ואת טיב השירותים ו/או המוצרים שהנכם מציעים לקהל.

אותה מלאכת מחשבת צריכה להתמקד בראש ובראשונה בהגדרת יעדים ומטרות ברורות. אתר אינטרנט יכול למלא שורה ארוכה של פונקציות, ולכן חשוב להחליט איזה יעד תרצו להשיג באמצעותו. האם תרצו שהאתר ישמש אתכם לצורך השגת הרשמות לרשימת התפוצה? האם תרצו שהאתר יהיה בעיקר אינפורמטיבי? האם תרצו שהאתר יתפקד גם כפלטפורמת מכירה? על כל הדברים הללו יש לחשוב מראש, ולוודא שעיצוב האתר ישקף את המטרה, כך שגם הגולש הממוצע, זה שלא בהכרח יודע להבחין בין סוגי האתרים השונים, יבין את מה שמצופה ממנו.

היו מסונכרנים עם לוגו החברה

לכל עסק יש את פלטת הגוונים שמאפיינת אותה, בתקווה שזו תהיה מזוהה עמו ברגע שהמיתוג יהפוך לאיכותי דיו. לכן, חשוב ליצור אתר שיהיה אחיד בגווניו ומסונכרן עם הלוגו של החברה, גם ברמת הגוונים. אמנם זה נשמע זניח לכאורה, אבל בדיוק כפי שהלוגו יכול להיצרב בעוצמה בזכרונו של הלקוח, כך גם הגוונים השולטים באתר יכולים להותיר אפקט דומה ולגרום ללקוח ליצור הקשר בין אותם גוונים לבין העסק. מעבר לכך, ברמה האסתטית, מוטב לא ליצור עיצוב מקושקש מדי, המכיל צבעים רבים, אלא ליצור עיצוב אחיד, נקי ואלגנטי.

אספו מידע מהמתחרים

למרבה המזל, בעידן של ימינו, כל ההצלחות וגם הכשלונות של המתחרים שלכם פרושים וגלויים לעיניי כל. היום כבר אין סיבה לחזור על הטעויות בעצמכם, כשלפניכם עומד כלי חשוב כל כך המאפשר לכם ללמוד מנסיונם של אחרים. אל תתביישו לבקר באתרים של אחרים ולהסיק מסקנות. הציבו את עצמכם במקומו של הלקוח, בקרו באתר של המתחרים ונסו להבין מה קורץ ומה מפריע לכם. זו גם לא בושה ללמוד גם מנקודות החוזק של האתר המתחרה, ולא רק מנקודות התורפה, וליישם מודל דומה באתר שלכם, אך עם הטוויסט היחודי שלכם.

ממשק נוח וידידותי למשתמש

אחד הסעיפים שרוב האתרים, בייחוד החדשים, חוטאים בו הוא סעיף הממשק. את הביקור באתר אפשר לדמות לביקור בסופרמרקט: אם תיתקלו בסופר שבו לא קיימת חלוקה הגיונית בין המחלקות והמדפים, אלא המוצרים יופיעו בו באופן רנדומלי, סביר להניח שהכאוס הזה יאריך מאוד את חוויית הקניות שלכם ויגרום לכם לחפש מקום אחר לערוך בו קניות.

כך בדיוק עובד גם האתר: אם לא תציעו ללקוח ממשק נוח מספיק וידידותי, עם חלוקה ברורה בין הדפים ואפשרות ניווט נוחה, זה יעזוב את האתר מבלי להשקיע בכך מחשבה נוספת, שכן חוץ מהאתר שלכם- הוא יכול למצוא כמה אתרים מתחרים נוספים.

המציאות היא שהגולשים מגבשים מהר מאוד את דעתם לגבי האתר ולא טורחים להתעכב על עמוד שלא מציע להם ניווט נוח. לכן, גם הפעם עליכם להציב את עצמכם במקומו של הלקוח, ולחשוב מה היה עשוי להקל ולהנעים את חוויית הגלישה שלכם.



ראשי > עיצוב אתרים באינטרנט
צל מאמר

הצעת מחיר לבנייה וקידום אתר

במידה והינך מעוניין לקבל הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט ו\או לקידום אתר בגוגל, מלא את הטופס הבא או חייג: 077-4604410.

צל מאמר

URL מקדמים אותך למעלה!



מאמרים אחרונים

ייעוץ לבניית אתר באינטרנט ייעוץ לבניית אתר באינטרנט הייעוץ נועד לצורך הנחת היסודות טרום בניית האתר. מטרתו של היועץ הוא בראש ובראשונה להכיר את בעל העסק, את יעדיו ואת שאיפותיו מהאתר, לחדד ולמקד את זהות העסק והשירותים המוצעים.

בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! בניית אתרים זו לא חתונה קתולית! תמיד לימדו אותנו, בכל מיני הקשרים שונים בחיים, שלמתנות יש מחיר, בין אם הוא ישיר או עקיף. השיעור הזה תקף גם בכל הנוגע לבניית אתר האינטרנט.

הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו הצעת מחיר לבניית אתר וקידומו אתר אינטרנט דומה במובנים רבים לכרטיס ביקור רב תכליתי, שכן הוא לא רק אמור לייצג את העסק ואת מהותו, אלא גם לספק לגולש אינפורמציה חשובה על העסק.